poniedziałek, 15 października 2012

Pamiętajmy o urodzinach :)


Mam pewien problem i osoby z mojego otoczenia są tego świadome. Ale całą resztę z góry przepraszam, lub jeżeli kiedyś zaniedbałam wasze święto- błagam wybaczcie, obiecuję poprawę!
Wszystko przez to, że brakowało mi nośnika informacji urodzinowych. Oczywiście, w telefonie mam kalendarz- ale czy ktoś nauczy mnie go obsługiwać? Zdarzyło mi się nawet zanotować w nim informację o zbliżających się urodzinach koleżanki, ale z jakiegoś powodu mój telefon uznał, że najlepiej będzie przypomnieć mi o tym z tygodniowym wyprzedzeniem. No cóż, jak możecie się sami domyśleć- przez ten tydzień udało mi się zapomnieć o fakcie urodzin:/ Mamy także kalendarze: stare, dobre kalendarze książkowe lub ścienne. Ale co z tego, skoro trzeba je co rok wymieniać, żeby nie straciły na aktualności?



Z tych wszystkich powodów postanowiłam zrobić i wydrukować coś, co można roboczo nazwać "uniwersalnym kalendarzem urodzinowym;)". Nie trzeba wymieniać go co roku, nie trzeba przepisywać wpisów do nowego, poza tym jest nieskomplikowany technicznie i technologicznie, więc takie osobniki jak ja nie mają z nim problemu.

Po wydrukowaniu kalendarza w formacie A3, zawiesiłam go w widocznym miejscu. Spoglądając na niego codziennie, na pewno nie uda mi się zapomnieć o jakiejś ważnej dacie!

Pomóżcie mi go zapełnić i podajcie daty swoich urodzin.


Jeżeli chcecie skorzystać z mojego wzoru, zamieszczam go poniżej, ale zachęcam do stworzenia go samemu:)


Ps. a czy byłeś/ byłaś już dziś na google.pl (15.10.2012)??

2 komentarze: