sobota, 6 października 2012

Powitanie

Oto jestem :)

Może najpierw o pomyśle... dlaczego piszę i co wam pokażę?
Pokaże Wam elementy każdego z moich dni, gdyż każdego dnia przychodzi mi do głowy coś nowego. Pokażę Wam co robię, a robię różne rzeczy, prezenty dla przyjaciół, dla rodziny, czasami też coś dla siebie:), rzeczy dla domu, wszystko co wnosi trochę koloru w nasze życie. Bo warto jest włożyć trochę serca, czasu i pracy, w to co nas otacza. Warto jest pokazać ważnym dla nas ludziom, jak bardzo są dla nas ważni- zamiast kupić kolejną parę skarpetek lub książkę- zrobić prezent samemu.
Pokażę Wam moje inspiracje i to co się z nich rodzi w mojej głowie.
Bo ja po prostu nie umiem usiedzieć w miejscu i nic nie robić...

2 komentarze:

  1. Jestem i zamierzam zostać - spodobało mi się tu!
    Pozwolisz? ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to za pytanie!! Nie dość, że pozwalam, to jeszcze nalegam :D

      Usuń