niedziela, 4 listopada 2012

Przypominacz


Ciągle zdarza mi się o czymś zapominać... czasami mam tego serdecznie dość!
Miałam już system karteczkowy (post-it'y poprzyklejane w różnych, czasami dość nietypowych miejscach), ale czasami zapominałam gdzie je przykleiłam;) Miałam już system notesowy, zapisywałam tak różne rzeczy, o których powinnam pamiętać, ale po chwili notes wypełniony był gąszczem przeróżnych zapisków- gubiłam się w nich...



W pracy... no cóż- tam jest jeszcze gorzej- system karteczkowo/zeszytowo/outlook'owy [przypominacz]... wszystko razem tworzy trudny do odczytania przekaz, mający za zadanie przypomnieć mi o spotkaniach, rzeczach do zrobienia (na jutro, na dziś, często na wczoraj), sprawach do nadrobienia itd. itp.
Ratunku!!!
Z takim staniem chyba nie ma co walczyć, trzeba go zaakceptować i umieć sobie radzić. Aby mniej zapominać i więcej pamiętać zrobiłam sobie taki oto szablon:



Przyjęłam także zasady stosowania: karteczki przyklejać tylko w tym miejscu, nieaktualne wyrzucać, zaglądać tu przynajmniej raz dziennie;)

Szablon dopasowałam do karteczek przyklejanych, które można przyklejać i odklejać, znowu przyklejać- podsumowując: narzędzie wielokrotnego użytku! Jutro zabiorę ze sobą drugi egzemplarz do pracy, ale ponieważ tam rotacja karteczkowa będzie o wiele większa, to chyba powinnam ten szablon najpierw zalaminować;)

A może jesteś jedną z tych osób, które w przełomowych momentach swego życia (czyli także z okazji nowego roku, bądź swoich urodzin;)) siadają nad kartką papieru i spisują wszystkie swoje cele i plany na przyszłość? Albo po prostu podsumowują miniony czas i stawiają sobie kolejne wyzwania? A potem z czasem zapominają... W takim razie mam też coś dla Ciebie!






2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł... proste a jakże skuteczne. Zalaminowanie - super pomysł nawet dla domowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, jeżeli rośnie ci ilość obowiązków i rzeczy do zapamiętania- wydrukuj razy dwa:)

    OdpowiedzUsuń