niedziela, 3 lutego 2013

Pasek z kwiatków

Choroba to taki dziwny stan, w którym człowiek leżący w łóżku zaczyna robić różne dziwne rzeczy. Ja, chyba w oczekiwaniu na wiosnę, wyprodukowałam dzisiaj trochę kwiatków. Nie będę opisywać sposobu ich wykonania, bo to możecie sprawdzić w poście „Kwiaty we włosach i nie tylko”.
Pokaże za to w jakiś sposób można z wełnianych kwiatków zrobić fantazyjny pasek, który ozdobi bluzkę, sukienkę, jeansy.
Wykorzystałam w tym celu resztki zielonej i kremowej włóczki. I na szydełeczku w ciągu 2 godzin wyprodukowałam 11 kwiatków.
Do dwóch kwiatków dorobiłam kremowe łańcuszki, które będą służyły jako wiązania.
Teraz łączymy poszczególne kwiatki ze sobą. Można to zrobić nitką, przyszywając po dwa płatki kwiatków do siebie lub za pomocą szydełka.  I tą metodę wybrałam.  
Najpierw zrobiłam 35 cm łańcuszka. Łańcuszek przymocowałam oczkiem ścisłym do spodu pierwszego kwiatka. Później półsłupkami przerobiłam górną część  kwiatków łącząc je w ten sposób ze sobą.
Na zakończenie znowu zrobiłam 35 cm łańcuszka. Dół paska wykończyć w taki sam sposób. Dzięki temu powstały dodatkowe dwa sznureczki do wiązania z każdej strony.
Jeśli macie ochotę na końcach sznureczków można nawiną koraliki a do kwitków doszyć cekiny będzie bardziej błyszcząco. Ja zakończyłam łańcuszek zamykając 6 oczek w okrąg i przerabiając na nich 12 półsłupków.
I jak wam się podoba kwiatowa  ścieżka?
Anieszka
 

10 komentarzy:

  1. Ooo fajny pomysł może i ja wymodzę sobie coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śietny pasek , szkoda ,że ja noga z szydełka , no łańcuszek tylko umiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chcącego nic trudnego ;) mogę to potwierdzic z własnego doświadczenia , 3 tygodnie temu tez tak mówiłam i umiałam tylko łańcuszek :D a wystarczyło poszukac w necie instrukcji krok po kroku i wszystko stało się jasne :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mój kolejny pomysł Wam się podoba :) Tym chętniej zabieram się za nowe produkcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :D szybko wydziergałaś te kwiatuchy, ja z jednym motam się conajmniej 20 min ;) Ach wiosno przyjdź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszych kwiatkach wcale nie było tak łatwo, ale jak już wiadomo co robić to praca idzie bardzo szybko :)

      Usuń
  6. Niespodzianka!!! Oddam pasek w dobre ręce :) Pasek z kwiatków trafi do osoby, która jako pierwsza prześle maila na adres mailowy Fabryki Pomysłów z hasłem "PASEK" w tytule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh a z mojej smyczki nic nie wyjdzie, jak się już zabrałam za nią, to się okazało że przepiłam gdzieś zapięcie, złośliwość rzeczy martwych ;)pewnie znajdę jak już o nim zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny paseczek.
    A ja ci powiem i może zainspiruję - kiedyś - bardzo dawno temu moja mam wykownała z takich kolorowych kwiatów poszewkę na poduszkę - wyglądała prześlicznie. zszywała je jeden do drugiego w 4 miejscach.

    OdpowiedzUsuń